____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11/10/2012

III w Korei Poludniowej


Pozostajemy na półwyspie koreańskim! Wczoraj w Programie III Polskiego Radia mogliśmy słuchać cały dzień wywiadów, ciekawostek czy też informacji na żywo prosto z Seulskiego centrum. Świetne rzecz jeśli ktoś jest zainteresowany tym azjatyckim klejnotem - nie tak popularnym jak Japonia, nie tak silnym gospodarczo jak Chiny, ale zdecydowanie niesamowitym!

Mogliśmy się dowiedzieć między innymi jak Koreańczycy podchodzą do liczby 4, dlaczego z pracy nie wychodzi się przed szefem oraz kto rządzi w Koreańskiej rodzinie. Zaproszeni goście  m.in Anna Sawińska - autorka bloga 'wkorei' i książki o tym samym tytule, Leszek Moniuszko - autor bloga 'yellowinside' czy też II wysłanników radiowej 'trójki' - Katarzyna Borowiecka oraz Marcin Pośpiech, którzy wtajemniczali nas w koreańską rzeczywistość. Nie zabrakło również lokalnego akcentu! Wszystko z okazji promocji polskiej kultury na międzynarodowym festiwalu filmowym w Busan.

Gorąco polecam : KLIK

2 comments:

  1. Hej :) 'Spotkałam' Cię w komentarzach na blogach,które obserwuje i postanowiłam wpaść. Szczerze byłam tutaj już wcześniej i najbardziej zapamiętałam posty ze świąt Bożego Narodzenia. Fajny blog.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Serdecznie, ale blog jest mocno zaniedbany. Wciąż staram się go ulepszać, ale szczerze mówiąc nicnierobienie i brak mobilizacji z mojej strony jest druzgocący. Poprawę obiecuje! :) Pozdrawiam i zapraszam częściej! :)

      Delete