____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18/01/2012

nyc dream





Hey everyone ! Since I posted ..ok, it was a long time ago. 
Unfortunately, school, work in magazine absorb whole time,  after annoying day all I want is pillow and duvet.
Except that, we ( I mean my photographer and I ) haven't got time for outfits shooting - when we get to home, outside is deep darkness .
Next thing - I have been robbed on fake online store so last week  I spent on police station.
Until now my 2012 is %%#R$%$.

OK and now some positive news ! Our "fashion baby" is growing up. 
We've got many interesting propositions  and winter brake will be very ... "fashionable" ?
I'm not sure.
Above result of my romance with DSLR


Od czasu ostatniego posta ....(powiedzmy, że było to dawno temu) minęło trochę czasu.
Niby nie lubię siedzieć w domu i gapić się w TV, ale ostatnimi czasy szkoła, praca w magazynie 
pochłania cały mój czas - cóż, proza życia.
Brak outfitowych zdjęć? Składa się na to kilka rzeczy : klasa maturalna, ciemność po godzinie 16 czyli od kiedy kończy się mój szkolny wyrok
.Oprócz tego jak idiota  dałem się obrobić w internecie co sprawiło, że  ostatnie tygodnie zaprzyjaźniałem się z mundurowymi.

A teraz czas na +  ! Praca nad magazynem wre aż idzie dym, dostaliśmy kilka interesujących propozycji co daje powody sądzić, że ferie będą ... "modne"? 
Oceńcie sami.
Zostawiam was z efektem mojego nowego romansu 

No comments:

Post a Comment